Oväntade loppisfynd

Jag och Håkan gjorde ett ganska snabbt besök till PMU här i Umeå. De har ett ganska stort blandat utbud och hyfsade priser på sakerna. Jag var inte ute efter något särskilt, men det blev en fin somrig duk,fin vit blus och en gardinstång och några fotoramar som ska bli en del i fotoväggen i vardagsrummet. Någon av dem ska målas om. Håkan köpte ett låsblock till badrumsdörren. Sen ett besök på plantagen resulterade i en ljusrosa Mårbackapelargon och ett lock till en pallkrage. Jag är riktigt nöjd med inköpen. Det är väl så att då man inte letar något särskilt det är då man fyndar mest tror jag.

IMG_7987[1]

Vit fin blus till sommaren

IMG_7985[1]

En somrig duk med broderat mönster

IMG_7986[1]

Blommade då jag köpte den men blommorna var lite tufsiga så jag nöp bort dem. Kommer flera nya snart.

IMG_7982[1]

Somrigt mönster med jordgubbar

3 thoughts on “Oväntade loppisfynd

Kommentera

