En dag i ett högt tempo

image Idag har jag hunnit vansinnigt mycket. Dagen började med att jag och Håkan spacklade i vardagsrummet. Det går sakta men säkert framåt där. Det kommer mer om det då det finns mer att skriva och visa. Hur som helst så hann vi en hel del. När Håkan åkte till jobbet så började jag fixa sovrummet sommarfint. Torkade fönster och bytte till vita lätta luftiga sommargardiner. Sovrummet är det rum jag för tillfället känner som mest klart i stil och inredning. Jag har också planterat om tomatplantor och flyttat dem till övervåningen. De står nu på bordet där symaskinen brukar stå. Ett tillfälligt plantbord. En effektiv och intensiv dag helt klart. Nu ska det snart bli lördagsmys med bästa Emelie och Gladiator på tv.

Kommentera

